اگر سوال شما در زیر قرار نداشت می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما ، سوال خود را از کارشناسان ما بپرسید
پرسشهای متداول
برای خرید از دلورا گیفت ، حتما باید در سایت عضو باشم ؟
بله. قبل از ثبت نهایی سفارش باید از طریق شماره موبایل ثبت نام کنید.
از چه راه هایی می توانم سفارشم را ثبت کنم ؟
امکان ثبت سفارش از طریق سایت ، اینستاگرام ، تلگرام وجود دارد.
بعد از ثبت سفارش ، امکان کنسلی هست؟
خیر ، به دلیل شخصی سازی کارها و محصولات امکان کنسلی وجود ندارد.
هزینه ای بابت ارسال باید پرداخت کنم ؟
بله ، هزینه ارسال به عهده مشتری می باشد .
آیتم جدید
سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟
ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
وارد سایت دلورا گیفت شوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟
کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از تماس تلفنی با دلوراگیفت ، بخش پرسشهای متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.
اگر کالایی که خریدم در پست آسیب ببیند ، دلورا گیفت مسئولیت آن را میپذیرد ؟
بله ، سالم رسیدن بسته ها به دست مشتری بر عهده دلورا گیفت می باشد . هرگونه آسیب و صدمه در هنگام ارسال (پست ، تیپاکس یا سپیدبال) اگر تا 24 ساعت پس از دریافت بسته پستی به ما اطلاع داده شود ، برعهده ماست و در صورت وارد شدن هر گونه آسیب به محصولات ، آن محصول مجدداً برایتان ارسال خواهد شد و در صورت صلاحدید کارشناسان ما می بایست محصول آسیب دیده را برای دلورا گیفت از طریق پست پیشتاز ارسال کنید .
ثبت کلمه عبور خود را فراموش کردهاید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.